Medewerker HR Administratie
Voor een landelijke bouwmarkt zijn we op zoek naar een Medewerker HR.
Als Medewerker HR Administratie heb je een afwisselend takenpakket. Zo houd je je bezig met verschillende onderdelen van de personeelsadministratie. Samen met je collega’s ben je dagelijks bezig met diverse personeelsmutaties voor onder andere instroom en uitstroom. Jij zorgt voor een correcte verwerking van deze mutaties. Je maakt werkgeversverklaringen, verwerkt verschillende verlofsoorten als ook binnenkomende post en beheert digitale dossiers. Ook werk je veelvuldig in Excel voor het maken van onder andere rapportages.
Je bent de eerstelijns vraagbaak voor onze collega’s in alle vestigingen van deze bouwmarkt. Deze vragen komen binnen per telefoon of via het systeem. Jij houdt alle kanalen in de gaten en zorgt ervoor dat iedere collega een antwoord krijgt op zijn of haar vraag en dat de bijbehorende administratie wordt gedaan. Dit hoef je natuurlijk niet alleen te doen, je werkt hiervoor nauw samen met je collega’s van de Personeels- en Salarisadministratie en de afdeling HR. Jij schakelt dus moeiteloos tussen verschillende werkzaamheden en je weet je werk goed te organiseren en te structureren. Samen met je collega’s werk je aan het verder professionaliseren van de afdeling en het efficiënt inrichten van alle processen.
Wat hebben we jou te bieden?
Een passend salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring;
Een contract voor 24 tot 38 uur per week, voor de duur van 12 maanden met de intentie om dit te verlengen naar een vast dienstverband;
24 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
Resultaatbonus (o.b.v. het organisatieresultaat);
Mogelijkheid tot thuiswerken met een bijbehorende thuiswerkvergoeding van €2,60 netto;
Reiskostenvergoeding: reis je met het openbaar vervoer (2e klasse), dan wordt dit volledig vergoed. Reis je met de auto, dan krijg je een vergoeding van €0,21 cent per kilometer met een maximum vergoeding van €8,40 netto per dag (wanneer je enkele reis minimaal 10 kilometer is);
Een bijdrage voor het inrichten van een toffe thuiswerkplek;
Bij een vaste aanstelling de mogelijkheid gebruik te maken van ons fietsplan;
Pensioenregeling; je wil er waarschijnlijk nog niet aan denken maar we hebben het wel alvast geregeld!;
Een relevante vooropleiding op het gebied van (personeels-)administratie;
Minimaal drie jaar relevante werkervaring met personeelsadministratie;
Kennis van actuele HR wet- en regelgeving;
Goede beheersing van MS Office (vooral Excel);
Je bent nauwkeurig, klantgericht en je hebt kwaliteit hoog in het vaandel staan;
Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden; je communiceert dagelijks per email en per telefoon met verschillende interne en externe partijen, en dus verschillende type mensen;
Heb je ervaring met verschillende personeelsadministratiesystemen? En/of neem je kennis mee van de CAO DHZ, over urenregistratie en ziekteverzuim? Dan is dat een pluspunt (maar geen vereiste voor deze vacature).